tisdag 12 juli 2011

Snart så

Ja snart så blir det till att logga ut från jobbdatorn. Bara drygt en dag kvar. Längtar till ledighet!!
Var lite crazy och gick hem redan 1330 igår... (men lugnt jag hade koll på jobbmailen). Blev en sväng till Make up Store o lite sånna grejer :)

Gött iaf att kunna gå tidigt! Inte så lite tidigt heller!
Funderar på att gå tidigare idag med... Crazy som sagt!

Annars då?
Nja, det är tråkigt att känna att det finns så mycket och många att störa sig på. Hatar att jag stör mig så mkt... :S Vad gör man åt det?
Har i alla fall kommit fram till att det är mig det är fel på... Att alla är konstiga o knäppa är nog för att det i själva verket är jag som är det... Skönt att ha kommit fram till det i alla fall. Vore ju tråkigt om man var omgiven av en massa konstiga människor bara...

Apropå att störa sig så är jag så sjukt less på att en del människor inte kan förstå när de ska hålla sig på sin kant. Hur svårt ska det vara att lämna någon i fred!? Jag är arg! Skönt att jag inte är den drabbade men det gör ju oxå att jag inte kan göra NGT ALLS ÅT DET. Gaaaaaah!

Semestern ser annars ganska så oplanerad ut. Fast ändå inte.. många kansken..
Men till helgen blir det i alla fall en tur till urskogen, längtar...
Sen kanske till Pet:s stuga... Sen kanske till mamma...
Sen träffa Sofia, sen träffa Axel... Sen träffa Lina o Gustav... Sen då?

2 kommentarer: