måndag 4 juli 2011

Dont worrie.. Be happy

Yes det sjunger jag för mig själva idag. Peppa peppa peppa!

Behöver lite pepp idag. Känner mig nedstämt :(

Det är lätt att känna sig exkluderad...
Det är lätt att känna som att man inte passar in...
Det är lätt att stänga ute ngn...
Det är lätt att inkludera ngn...
Det är lätt att ta illa vid sig...
Det är lätt att göra andra illa...
Det är lätt att bli ledsen...
Det är lätt att känna sig ledsen när man inte längre är medbjuden...

Det är lätt att bli nedstämd...

Ibland känns livet som en uppförsbacke. Efter uppförsbacken blir det nedförsbacke.
Efter regn kommer solsken. Det regnade igår men inte ser jag solen idag?

Gud vad muntert detta var - var är Nalle Phu?

4 kommentarer:

Ass sa...

Jag tror han tagit semester :(

Lisa Eriksson sa...

NALLE????? KOOOOM!

Lotta Dahm sa...

Ingen rolig känsla att känna sig exkluderad! Kram på dig

Rhöös sa...

Nej, det är aldrig en skön känska att känna sig utanför. Kram vännen!

Imorgon är det filmkväll :)