tisdag 28 juni 2011

OJ!

Shit jag har ju nästan glömt bort att jag har en blogg... men bara nästan...

Jaha - vad har hänt sedan sist?
Jag vet inte - var ju så länge sen sedan sist :)

MEN - jag vet i alla fall att jag idag ska försöka komma in på Skansen för att se lie ALLSÅNG
Danny idag lixom bland annat! Och September!
Uhh uhhh!!
Jag är supertaggad! Har aldrig varit på allsång förut och idag är det ju ett alldeles fantastiskt väder!
Tror inte att jag är ensam om dessa tankar men är la mysigt att trängas lite ;)
Man kan lixom bli så glad av att vara lite spontan. Hade inte en tanke på att det var så här som min kväll skulle se ut. Men nu är jag i gott sällskap o ska få njuta av svensk sommar (plus att jag får träna på att ta bussen från centrum till Gröna Lund :))

Aja - tokglada och spralliga kramar från mig till dig!

1 kommentar:

Hårte sa...

Åhh vad kul! Hoppas att du får sjunga i TV, ska kolla noga efter dig! Är du hemma något sen i veckan eller jobbar du bara? Annars vore en "fika" mysigt på onsdag/torsdag? Någon mer som kan kanske också? Kram