fredag 3 juni 2011

Hemfärd

Sista morgonen i Alicante...
Hade hoppats på lite sol nu på förmiddagen innan hemfärd men ser inte ut att bli så.
Vet inte HUR många gånger både jag och S har googlat på "väder Alicante".
Vädret har helt enkelt varit ett ämne vi ofta diskutterat. På förhand så såg jag framför mig fem lata dagar på stranden. Men vädret har inte varit med oss.
Det känns såklart jobbigt att läsa och höra om sommarvärmen i Sverige men faktum är ju att om vi hade varit hemma i Sverige så hade det ju varit jobb.
Nu har jag haft semester och en vecka i Alicante på ett fint hotell med en bra vän slår alla gånger ett fint Sverige med jobba!

Har varit fantastiskt med semester även om soldyrkaren Lisa gärna hade fått mera sol. Men det har jag ju hela sommaren på mig att få, detta var en god försmak ;)

Hurra!

Inga kommentarer: