lördag 18 juni 2011

Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

Tänk att man kan bli så trött av att säga nej????

Yeye... Det går faktiskt bra nu. Har städat lyan lite o känner mig glad igenom det. Tycker ju om att ha ordning - mår bra av det! Även om jag för det kanske inte är ordningssam...

Snart får jag besök - jippie!!!!

Trött som sagt... Så trött.... Måste sova.. Men blir jag pigg av det?
Flumma.... Jag gillar att flumma....

Vill sola men vars är solen??

Det pirrar i magen och jag känner mig idag inte som en ful fläskig människa... Skönt det.

Har köpt två nya krukväxter hem till lyan - känns fräscht och fint. Lite grönt i lägenheten gör så mkt. Grönska är vackert! Ska bara försöka att få dessa blommor att leva lite längre... Men har ju till och med fått min basilika att leva i säkert snart en vecka så det här ska nog gå bra!

Inga kommentarer: