måndag 13 juni 2011

Kroppar

Kvinnor och män ser helt klart olika på det där med kroppar. Det blev jag än en gång medveten om på dagens lunch (ja vi pratar om mycket "konstiga saker" jag och mina kära kollegor...)

Jag tror att män helt klart har mindre "problem" med att visa upp sin kropp ala nude. Kvinnor har en förmåga att skämmas över sina kurvor medan en man med kanske lite mage accepterar den som den är. Även om den inte är önskad så sitter den ju där den sitter och en mage är inte något hinder för att slänga av sig kläderna. 


Sedan tror jag att män har lite svårt att förstå att kvinnor inte tycker att det finaste som finns/mest heta att se på är själva mittenpartiet på en man i nude mood. Det är i alla fall det jag får ut i mina analyser av dessa samtal. Men det beror väl på att män i allmänhet älskar att se kvinnors nakna kroppar och då tänker de att det borde vara samma sak åt det motsatta hållet.

Not hot:
 

HOT:

Sen behöver en man inte se ut som Brad för att vara het men ja... Han ÄR het!

4 kommentarer:

Ass sa...

Mmm, minns min heta natt med Brad... Mmmm!!! :)

Lisa Eriksson sa...

O visst hade han lite kläder på sig i drömmarna? ;)

Ass sa...

Drömmar? Nu förstår jag inte vad du pratar om :P Det var så äkta som det kan bli ;)

Rhöös sa...

Brad är helt klart het!