tisdag 7 juni 2011

Back at work

Yo yo yo... Har haft en fantastisk vecka bakom mig jue!

Först Alicante eller ska vi kanske säga Alifjante?
Det var som jag skrev tidigare ofantligt skönt att vara ledig, även om det inte blev den extrema solsemestern som jag på förhand hade räknat med. Men Så gött var det iaf!!
Jag och Sofia står här ovan och kisar på Alicantes strandpromenad... Lovely!

Lite klasiska toabilder måste man ju knäppa av!!

Nu i helgen hemma si sköna gröna Sverige så har det blivit två dagar med bad ute i Berg. Perfa att man kan ta bussen ut till badet jue! Typiskt bara att Roxen inte erbjuder så vackert vattenmen det är sånt man kan leva med :)

Nationaldagen blev istället ett firande av syster yster. Träffade större delen av familjen och här ser vi Axel som fullkomligt älskar att skåla. Fint det ;)

Nytt liv igen.. eller ett nystart kanske. Har ju skött mig så bra så länge nu. Nu har vi även boostat på med fler promenader. Idag blev det till och med morgonpromenad innan jobbet... Det ni!

Kram på er alla glada! Idag sprudlar det i kroppa :)

Inga kommentarer: