torsdag 23 juni 2011

Strul

Jaha så skulle man blogga igår o så ba funkade det inte att lägga upp bilder. Det tycker jag var dumt. Tycker ju inte om teknikstrul! Har inte blogspot fattat det elle??Nej hel klart dålig stil.

Nu minns jag ju inte heller vad jag skrev riktigt. Jag var för sur för att spara det jag hade skrivit. Väldigt puckat.

Aja.. Ville iaf bara säga att jag gillar mina kollegor! Vad skulle jag göra utan dom? Vi har ju så fantastisk skoj jue... Många trevliga kvällar o fester har spenderats med dom.

I tisdag så hade vi en kravlös After Work.
Shit det där med kravlöst verkade vara någon som uppskattades. Hej o hå vilken fast det var på alla. En helt vanlig tisdag och alla verkade vara ngt helt fantastiskt partysugna :)

Blev en väldigt trevlig kväll i alla fall!




2 kommentarer:

Rhöös sa...

Festar du med jobbet - på jobbet?
Eller är afterwork lokalen bara väldigt lik era lokaler? :)

Lisa Eriksson sa...

Hhihih - ja PÅ jobbet :)