torsdag 23 februari 2012

Kors i taket

Men jag har faktiskt gått på mitt lilla band varje dag nu sedan det köptes. Ja det har bara varit 4 dagar sedan jag köpte det men med min motivation så är det bra. I morgon blir det spinning innan jobbet med - bra vecka detta! Kanske inte så mkt konditionsträning som vore önskvärd men iaf motion. Det är bra :) O varm blir jag av att gå iaf så lite nytta måste det ju iaf göra!

Ungefär så här i form känner jag mig . Så tyckte bilden var väldigt passande :)


Igår var det musikquiz på Harriba igen. Vi snubblade verkligen på mållinjen. Vi var såå nära att komma både 2:a och 3:a. Om vi bara hade svarat 1993 istället för 1992 på när Dr Alban släppte sin hit "Sing Haleluhja"
Dålig förlorare som jag är så grämer jag mig en del :D

Men men - kul är det och jag längtar tills nästa onsdag!

3 kommentarer:

Ass sa...

Underbar bild :D

Anonym sa...

Ser inget om löpbandet på senare inlägg. Har du sprungit sönder det?;)

Lisa Eriksson sa...

Söndersprunget? Skulle inte tro det. Går ju bara på det!