måndag 27 februari 2012

Måndag...

Måndag och jag är hyfsat pigg! Vad är det som händer!! Hihi, har väl helt enkelt sovit lite mera normalt i helgen.
Läggdags runt 01 och uppstigning vid 08. Det är tydligen min grej för att vara pigg en måndag. Fast igår lade jag mig iof vid 23. Plus att jag sov lite på dagen. Behövde verkligen en helg med bra sömn. har varit alldeles för trött på sista tiden.

Känner även att jag boostat upp mitt "ego" i helgen. Känner mig stark! Bra det, gillar känslan...

I fredags blev det en lång dag på jobbet. Men inte bara för mig så vi som var kvar kom på den braiga ideen att ta en AW. En väldigt lång AW för jag var inte hemma förrän kl 01 :-)
Men kul hade vi iaf :)

Lördag till söndag em befann jag mig sedan i vår huvudstad. Kärt återseende med några av mina hoomies. Hade det väldigt trevligt! Blev en del tävlingar på lördagskävllen och i vann alla 2 tävlingar var - fantastiskt :)

Igår kväll blev det sedan lite häng med syster yster. Middag och film. Ett klassiskt systerhäng med andra ord :)

Bra helg!! Me like!!
Känns till och med helt ok med måndag jue och då måste ju helgen gett så in i h-e mkt positiv energi :)

Nu kööör vi ;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att vara på G en måndag! Det kommer bli en bra vecka!!!

Lisa Eriksson sa...

Hoppas på det :)