onsdag 29 februari 2012

Ny mobbe!

Har fått min nya telefon nu. Känns bra! Det är ju inte så stor skillnad (iPhone 3G förut och iPhone 4s nu) men allt är ju uppdaterat till det bättre även om själva funktionerna är i sak samma. Men jag är nöjd!

Mest nöjd är jag nog med kameran - nu kanske jag kan börja ta lite kort igen. Har varit väldigt dålig på det och vet knappt var min lilla rosa fina kamera är. Har inte använt den sedan i somras... Dåligt.

Var ju tvungen att testa kameran iaf och oj vad bra den var!

Och vad passar inte bättre än att ta kort på mina nymålade naglar :)
Hade en riktig brudkväll igår: jag plattade Linas hår och hon gjorde mina naglar. Men trevligt att få bli ompysslad. Och speciellt trevligt om man blir fin på köpet :)

1 kommentar:

Anna sa...

Wow liksom!
Dåligt av mig att inte lägga märke till dina snygga naglar idag!