måndag 6 augusti 2012

1 vecka

Efter idag har en vecka med det nya livet avklarats. Och jag är fortfarande taggad till tusen. Kul tycker jag!

Denna gången ska jag inte göra samma misstag som jag tidigare lyckats med. Så jag äter som jag ska, dvs om jag tränar så fyller jag på med lite extra. Inte nödvändigtvis allt jag tränat bort men kanske hälften. Vill inte få näringsbrist igen :)

Min träning i förra veckan blev toppen. Vila endast i söndags, men tror det är bra med en sån dag, återhämtning är viktigt! Lutar åt att det blir ungefär samma i denna vecka. Så det känns bra!
I helgen ska jag dock till Göteborg så då får jag räkna med att det blir lite sämre. Men det får vara ok.

Ska bli spännande att se hur länge denna motivation håller i sig. Hoppas på några veckor, annars kan det bli en väldigt jobbig kamp.

Igår shoppade jag lite nya kläder (har shoppat mkt nu i sommar :S). Bland annat denna korallfärgade tröja, gillar spetsen upptill. Så idag är jag måndagsfin. Det är bra grejer det :)


Inga kommentarer: