onsdag 22 augusti 2012

Mat mat mat mat mat

Tänker mycket på mat alltså. Det vill jag lova :) Fast på ett BRA sätt. Inte på att jag vill ha fett och socker. Tvärt om. Trodde jag skulle få svårt med motivationen ganska så tidigt. Men än sitter den i iaf! Har ju iof bara gått 3,5 vecka men det är ändå längre än vad jag trodde :)


I helgen kommer jag dock synda lite då jag ska dricka rödvin på lördag. Men det kompenseras med ett Bodypump-pass + löpband på förmiddagen. Så det känns bra :) Får även se till att röra på mig på söndag så att alkoholen förbränns lite snabbare. Så jag har en bra plan för att kompensera för mitt syndande!

Igår hade vi lite besök här på kontoret. Så då var det såklart lite häng där på kvällen. Middag på Aioli. Men duktig som jag var så skippade jag Aioli och anslöt först efter min träning och efter de andra hade ätit. Bra Lisa :) Beställde sedan en Ceasarsallad på Pitchers (så jävla god) men tyvärr var den indränkt i fettig dressing... Så något vidare nyttigt blev det med andra ord inte. Men jag hade ju iaf tränat så det fanns utrymme. Då funkar det.

Är lite gladare i sinnet.. Känns skönt. Har varit många dåliga tankar på sista tiden... Nu vänder det!!

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Fy fan vad du är bra!!!

Lisa Eriksson sa...

Aaa jag är ju faktiskt det :)
(Får man skriva så som svensk....)

Anna P sa...

Grymt Lisa!! :) Tycker att du är jättestark och duktig!