fredag 3 augusti 2012

This is me

Hittade en perfekt kombination av svart och vitt idag :)
Svart är ju favoriten alltså... har svårt att känna mig fin i ngn annan färg. Och så ser man lite slankare ut i svart med. Randigt är en annan favorit. Tyvärr ser man inte smalare ut i det men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar randigt!

Idag har jag kombinerat en randig tröja från Stadium med en söt liten kjol från Pennys. Väldigt romantisk och gullig kjol tycker jag! Till det ett par svarta leggings. Vad hade jag på mig innan leggings blev en hit?! Den totala summan på denna outfit är 400 kr. Vilket pangpris :)



Så idag känner jag mig lite fredagsfin i denna nykombinerade outfit. Man känner sig alltid finare med ngt nytt plagg men det kan även kännas nytt med en ny kombination. Tröjan har jag hart 100 gånger men aldrig med denna kjol :) Smart smart!


Nu hoppas jag att alla får en trevlig fredag och helg. Själv så ska jag börja min lediga tid idag med att köra lite BodyPump. Efter det ska jag baka lite. Trevlig fredag med andra ord!

Bjuder på världens godaste Tacopaj (det är den som ska bakas ikväll). Denna har jag lagat väldigt många gånger och bjudit på väldigt många gånger. Den har alltid uppskattats av både mig själv och mina gäster :)




Inga kommentarer: