onsdag 6 februari 2013

Tips: Läkerol Licorice Persimon

Jag har verkligen hittat den godaste versionen av Läkerol. Den med smak av lakrits och persimon (typ sharon). Det var min kollega Caroline som introducerade denna för mig. Och nu är jag fast!


Ett litet problem är dock att det inte är så där väldans många affärer som säljer denna. Så när man väl hittar den så gäller det att köpa på sig ett par askar. Om du gillar lakrits och persimon så beordrar jag dig att testa. Du kommer inte att bli besviken!


Apropå att bli besviken.
I lördags på melodifestivalen så var en låt med och tävlade som använde sig av saxofon. Saxofon är bra grejer det! Killen på saxen skötte sig bra! Stod där i bakgrunden och spelade och dansade med saxen. Men så var det det där med bruden... Var hade han hittat henne? Hon kunde inte sjunga på ett sätt som passade låten och hon hade absolut inte den rätta utstrålningen. Hon kunde inte heller dansa... FAIL


Tror låten hade kunnat hamna betydligt högre upp med andra förutsättningar.. Så det så!

3 kommentarer:

Anna sa...

Håller med! Riktigt goda!!

Lisa Eriksson sa...

Du har bra smak ;-)

Anna P sa...

Måste testa!
Instämmer ang låten. Saxofon brukar funka...men den där tjejen alltså...buhu!