onsdag 27 februari 2013

Vår

Ändrade min design för att få den mer vårlik.
Men blev inte alls nöjd.
Tänk om man kunde koda sin egna mall. Vad fin den då skulle bli :-)

I helgen knäppte jag denna härliga vinterbild. Den ger ju inte några vårkänslor direkt... Men vintern är oxå fin!! Men får väl erkänna att jag kan tänka mig lite vår här snart... :-)

Blev en fantastiskt härlig långpromenad ute i Tinnerö Eklandsskap. Shit vad vackert det är där ute! Saknade bara den varma chokladen... Men det blev iaf bra med motion!

Har tränat 6 dagar i rad nu. Ska träna även ikväll. Träning är fasen så himla skoj!
Men stod och reflekterade lite igår innan jag begav mig till ett BodyPump pass.

Varför gör jag det här?
Svaren jag fick var:
- För att det är kul
- För att hålla mig i form
- För att jag mår bra av det

Så det är ju bara att köra på :-)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag gillar din nya layout!