tisdag 12 mars 2013

I en kvinnas handväska..

Av någon anledning så plockade jag ut alla mina saker som jag hade i min fina handväska från Guess. Så här fin är min väska btw.

Det är min favoritväska genom alla tider! Köpte den på flygplatsen hem från Malta. Hade dock inga egna pengar som fick låna av en god medresenär :-)

För alla ni som undrar (måste finnas tusentals...) vad som döljer sig i min handväska så kan jag nu avslöja att det är följande:

- Salazopyrin EN
- Panodil
- Biotherm hudlotion
- Läkerol *2
- OB Tamponger
- Nordic Grip mini
- Vicks halstabletter
- Lypsyl *2
- Plånbok
- Nyckel hem till pappa
- Nagellack *4
- Seche Vite (världens bäste överlack)
- Plastklämma stor
- Plastklämma liten
- Våtservett

Shit vad intressant!!! NOT...
men vad fasen ska man skriva om lixom...

Men hur som: Det får plats rätt mycket i en handväska...




Inga kommentarer: