onsdag 13 mars 2013

Otaggad eller taggad, det är frågan?

Igår när jag skulle till träningen så var jag extremt otaggad. Jag ville bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Men sedan kom jag på lite bättre tankar.

För att tagga till så tog jag på min mina favoritkläder - känner man sig snygg så blir det roligare!
Tänkte även att jag måste ju ta kort på mig själv nu när jag är så jävla snygg och het i mina perfekt sittande träningskläder.

Jag kan säga att det gick inte så bra. Efter 10 misslyckade försök (kanske fler) så landade jag i dessa två fantastiska bilder. Och eftersom att resten av kvällen blev rätt så tråkig så hann jag även med att "instagramma" dom så här vackert.

Det blev inga fantastiska outfitbilder (jag erkänner) men jag kom iaf iväg och tränade. Och lade dessutom på lite extra vikter på både ben och bröst. Så ungefär så här nöjd och glad var nog en ganska så korrekt känsla som jag som mästerfotograf lyckades fånga på bild (det blev en konstig mening tror jag...).

Nu när innebandyn börjar ta slut så måste jag hitta en ny träningsaktivitet att utöva en så där en gång i veckan. Igår fetdissade jag det där med att ge sig ut och jogga men idag känner jag mig nästan lite peppad inför det. Vad hände? Det vänder nog snart.


2 kommentarer:

Anna P sa...

Hahaha snyggt Lisa!
Bra att du tog dig till träningen trots att du var off. Själv lyckades jag få till en joggingtur så jag kände mig också nöjd :)
Är rätt skönt att jogga också - framför allt när det blir vår och sommar...OM det blir det nån gång (hmpf).

Lisa Eriksson sa...

Ja man vet ju att det alltid känns skönt efteråt (även om det är lite jobbig innan :-))

Då kanske man ska testa att jogga nån gång.. Var 100 år sedan sist. Men som sagt - först lite vår, tack!