onsdag 23 december 2009

29 år

Ja idag är dagen--- 29 bara wow.... Inte så sugen på att bli gammal. Jag har ju så mkt kvar att hinna med innan jag blir tant... Jag vet att det är långt kvar till att jag blir tant men syftar på lite annat... Kan inte påstå att det känns jätteskoj att fylla år idag... Jag passar nog mer att vara 25 tror jag...

Hemkommen från Thailand är jag i alla fall. Det var en helt perfekt semester och jag kan inte fatta att den är över. De två veckorna kändes långa och jag hann verkligen slappna av och njuta. Fy f*n vad det var underbart!

En något trött Lisa tog sig sedan till jobbet.. Det var inget vidare... Hade många många mail att gå igenom och det kändes som att jag hade hur mycket som helst att ta igen.. Ska gå in en sväng idag för jag orkade inte knyta ihop säcken igår...

Blev sedan väldigt besviken gånger 2. Både privat och jobbrelaterat. Så det var en tung dag. Har sovit dåligt i natt... Jag som var så satans trött... Är nog trött fortfarande för de två händelserna från igår gör att tårarna nu rinner. Resultatet av händelserna är att jag känner mig som en liten prick, typ vem bryr sig om mig - behandla mig hur du vill!... Aja. Offer javisst!

Ska skaka av mig detta och ge mig ut på stan, måste ju julhandla...


8 kommentarer:

Anna P sa...

Lisa, slut omedelbart att tänka negativa tankar!! Du är den bästa Lisa som finns!! Och du är bara värd det absolut bästa, annars kan det vara!!
Njut av en helt underbar jul med din familj! Om några dagar ses vi igen o då kan vi hitta på massa kul saker (som 25-åringar gör ;-))
Ha en underbar dag, det är du värd!
KRAMAR

Lisa Eriksson sa...

Vinden har vänt, har shoppat mig lycklig (handlade visst till mig själv med ;)

Ass sa...

Vem säger att man inte kan köpa sig lycklig ;)

Rhöös sa...

Du passar i alla åldrar Lisa! Du kommer vara en lika fantastisk 30-åring som 25-åring. Jag lovar!

Och som man säger, åldern är bara en siffra så njut av att du får massa grattisönskningar och presenter och fokusera inte så mycket på vad själva siffran säger. Vi gör oss själva så gamla som vi är! Det tror jag stenhårt på!!

Hoppas du får en riktigt bra kväll nu och fira ordentligt!

Och du, kollegorna eller vilka det är som behandlar dig illa på jobbet kommer nog få sitt straff någon gång. Tids nog brukar man få äta upp det dumma man gör! Försök låta det rinna av dig bara och ta till dig bra saker från oss som verkligen bryr oss och som tycker om dig!!

Stora kramar
Grattiskramar
och (!)
Julkramar!!!

Anna P sa...

Bra skrivet Rhöös!!

Och ja, shopping är bästa sättet att bota depp!! Bra Lisa!
Kramen!

Lisa Eriksson sa...

Vad söta ni är. Faktiskt så var det kobbrelaterade inte om en kollega :)

men shoppa e bra asså :)

Hårte sa...

Hörredu, 29 är väl ingen ålder och tänk att du bara blir rroligae, trevligare och snyggare med åldern (se bara på mig ;) - och med tanke på hur rolig, snäll och snygg du är nu så kommer kommer du att äga när du är 32. Fett bra va?

Stor grattiskram på dig och God jul och sen tycker jag att det är bra att ni är tillbaks. Har saknat dig på träningarna (och er andra också). Längtar till 4 januari =)

Lisa Eriksson sa...

Hårte, du är en mycket klok kvinna :) Tack så mycket för dina vänliga ord!

Ska bli skoj att ses den 4:e igen :)

Kram