torsdag 24 december 2009

Julafton med mammi

Jag (eller är det tomten) får väl lov att börja med att önska er alla en god jul. :) Det är ju den finaste julen på länge - snön ligger vit och fin (I love it)
Mamma och jag har hunnit med en förmiddagspromenad (man hinner med mkt om man vaknar 0630.... Var i alla fall ute till 12-mannabacken och spanade lite. De öppnar ju snart!!
Mammas baksida är alltid vacken när snön ligger vit, detta är taget i "gryningen" innan det blivit helt ljust :)
Fyllig gran i år må jag säga!! Måste bara säga att mamma har verkligen lyckats med att få julstämning här hemma. Kände julstämningen bara forsade över mig så fort jag steg innanför dörren - me like!!
Nu ska jag fara ner på stan en snabbis innan julbordet stundar!
Som sagt, en riktigt god jul på alla nära o kära!

Inga kommentarer: