lördag 26 december 2009

Return

I dag åker jag tillbaka till Linkeboda. Ska faktiskt bli ganska skönt. Har ju faktiskt inte varit hemma alls mkt på senaste tiden... Miss it a little!

Ska i alla fall på födelsekalas hos Lotta, ska bli mysigt, många trevliga som ska dit!

Julen har i alla fall varit bra. Har väl iof ätit alldeles för mycket men det har varit mkt mys! Axel gör mig såååå glad! Har kommit fram till att jag förmodligen blir en sån där mamma som skriver statusuppdateringar om den lilla/lille på FB dagarna igenom. Nej fy hoppas inte.... Men de är för söta de där små knytena!!

Annars då?
Nej ganska bra tror jag. Känner dock hur jag bleknar mer o mer för varje dag som går, det är ju inget vidare men jag är fortfarande brun :)

Snart mat, igen... Känner ingen hunger what so ever men ska njuta av ett hemlagat mål mat - vet ju aldrig när det blir nästa gång!

2 kommentarer:

Anna P sa...

Åh va härligt det låter, mys o bebis!
Bubbel på kylning så läget är under kontroll :)
Ses om några timmar.
Kram

Ass sa...

"VA BRUN DU ÄR!!!" :D