fredag 4 december 2009

Not so important

Att glömmas bort måste var bland det värsta... Det får en att känna sig som världens mest oviktiga person - jag har ingen betydelse eller mening eller tillför inget.

- Jultomten kommer, alla får paket utom en för den glömdes bort, den var ju singel utan familj
- Matchreferatet kommer, alla får vara med i laguppställningen utom den som satt på bänken
- Lunchen kommer, alla får följa med utom den som råkade gå på toa precis innan alla andra gick

Sånt är livet...

Julbak igår. Det blev både det ena och det tredje - magen är mätt och jag mår illa bara jag tänker på det som bakades (trots att jag inte ätit allas många - buuu :S)

2 kommentarer:

Ass sa...

Det var svårt att ta det seriöst när du tog med han som gick på toaletten :)

Men jag håller med annars... Fyyy... Det är inte kul :(

Lisa Eriksson sa...

Jag var tvungen att fylla ut - alla goda ting är tre vettu ;)

Men :S annars..

(och hade jag varit den på toa hade jag blivit jävligt sur)