onsdag 2 december 2009

Farväl

Igår hade vi lite avskedsmiddag för en kollega som ska jobba på annan ort under ca 1 års tid..

Det var mycket trevligt och jag avnjöt en hamburgare på Da Clomp. Den var fasen sjukt god... Vad som dock var lite komiskt var att lagom när alla precis hade svalt maten så drog kollegan hem som vi firade av (visserligen för lite jobb tror jag). Så satt vi där övriga sex, utlurade allihopa... Men det gick väl iof ingen nöd på oss. Vi kanske inte var roligare än så helt enkelt :)

Nu börjar det närma sig avresa.. jag börjar bli lite nervös. Känns som att jag har glömt att fixa med något. Men passet är giltigt och resan betald.. Så vad kan gå fel då?

Idag om jag på att jag dock måste köpa ett par nya intersporttofflor. Ett par sånna måste med när man åker på resa och mina sjunger verkligen på sista refrängen...

Nu är det bara tre jobbdagar att ta sig igenom - sen kommer jag helt plötsligt att sitta på stranden - jag klagar inte! Jag drömmer mig bort...

Inga kommentarer: