söndag 29 november 2009

I can´t sleep..

Uffa, har inta kunnat sova i natt.

Försökte lägga mig vid två men snurrade mest runt... Messade med Lina och blev inbjuden på pizza - taget!

Surrade där en stund.... Gick hem en timme senare kanske... Snurr snurr snurr.. Kolla på tv... Vända runt... Stänga av tv:n... Snurr snurr... Sova lite...

Vakna halv sju... snurr snurr... Kolla på tv... hämta datorn. Spela Maffia Wars... Nej... gå upp... Har väl varit uppe i en timma nu.. Sovit kanske två timmar!! USCH!!!

Jag känner mig jävligt förvirrad... min hjärna kan inte sluta undra. Va fasen hände?!

Lagfest igår i alla fall. Det var mycket skoj! Jag sög ganska mycket på bowlignen - men det visste jag ju om..

Sen var det fler tävlingar. Mitt lag slutade delad etta. Det gillade jag (vaddå gilla att vinna?!)

Usch vad mina ögon är trötta.... Men de kan inte sova för hjärnan är dum

1 kommentar:

Rhöös sa...

Det är bra att du är tävlingsmänniska Lisa :)

Delad förstaplats är ju inte så tokigt!! Även om en delad andraplats var rätt bra också...

Hoppas du får vila ögonen lite innan kvällen.