söndag 15 november 2009

Tärningarna..

Var ska jag göra av mina rosa tärningar?

De är alldeles för vackra för att bara ha liggandes längst bak i någon garderob (hos mig längst fram förmodligen - kastar bara in dom lixom (kastar, ahahaha, man kastar tärningar lixom))

Astrid hade en ide om att göra om dom till örhängen.. men jag vet inte riktigt.. De blev lite klumpigt och såg lite så där ut...

Har även funderat att var gång jag åker bil ta med dom och trycka fast mot rutan.. Så är de i alla fall med mig när jag åker bil..

Stora problem en söndagsmorgon som denna. Lite lag om seg. Var ju party party lixom. Pet hade bjudit in till fest. Lite komiskt att en från min högstadieskola var det och vi kände inte igen varandra.. gått på samma skola i två år men ändå inte känna igen... Så går det när man var nörd ;)

Nu ska jag "LAN:a" vidare med Ass..

3 kommentarer:

Ass sa...

Jag röstar fortfarande på örhängen :D Får du inte ragg då, då får du aldrig ragg ;)

Rhöös sa...

Det händer att man glömmer ett ansikte då och då...

Jag röstar för att du sätter fast dem på Jonas vindruta :) Men då finns en överhängande risk för att de blir stulna...

Lisa Eriksson sa...

om jag nu inte ska göra örhängen så var det en väldigt bra ide att sätta dom på Jonas ruta :)