söndag 15 november 2009

Pics of the day

(han har i vanliga fall inte en grå hand... lekte inte tillräckligt bra med bilden bara :)



Idag när jag gick hem från sporthallen så hade jag ett moment.. Mötte en kille.. Våra blickar möttes samtidigt.. Båda kollade bort för att efter en halv sekund sedan låta våra blickat mötas igen... Det var lite mysigt.. Just att båda ville titta till lite igen... Jag vet inte varför han ville kolla på mig igen, jag vägrar att tro för det var min rosa fina mössa.. Jag tror istället han såg en trevlig tjej med en mysig klädsel.. Han funderade för ett ögonblick vad en sån gör ute alldeles ensam en söndagkväll klockan sju... Han önskade att istället för att båda skulle gå ensamma vi kunde gå tillsammans.

Så var det tror jag!

3 kommentarer:

Ass sa...

Det låter så mysigt :)

Lotta Dahm sa...

Nice....
mer blickar åt folket

Carrie sa...

Jag vill gärna tro att mössan hade något med saken att göra.. ;)