torsdag 26 november 2009

Smaskar

Jag hatar folk som smaskar när de äter... Ät med stängd mun! Jag vill inte höra när din mat tuggas runt! Bläääääääääääää

Ok att det låter lite när man äter - det gör det ju alltid.. men har du bara stängd mun så är lätena ok - inte annars!

Jo men visst vettu..

Idag ska det spelas kort igen - ska bli skoj... Kanske får man ett eller två glas vin med :) Tjoho - allt blir så mkt trevligare med ett glas med gotta i handen!

Annars då?
Snarki.. Är trött på att alltid vara trött (hihih). Tycker jag lägger mig i tid :S Har dock funderat på om det kan vara störande för sömnen att TV:n står på.. Kanske lyssnar man fast att man sover och därför inte sover så bra.. Kan vara så!

3 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

det tror jag Flisa... stäng av tvn... kolla om du har någon funktion som stänger av tvn automatiskt :O)

Ass sa...

Nej. förstör inte mina illusioner... Klart det är bra med tv:n på ett tag. Annars somnar man ju inte...

Anna sa...

Lite C-vitamnin och lite D-vitamin så kanske tröttheten försvinner!

Börja fylla på nu så får du en överdos som slår in lagom till Thailand :)

Och jag håller med, hatar folk som smaskar!!! En kollega smaskar tuggummi hela dagarna, med halvöppen mun så smaskande det bara går... jag accepterar det bra dagar men när jag är på dåligt humör jag det mig galen. Då är det nästan så jag skulle kunna mörda... nästan....

Men finns nästan värre saker... som att räcka ut tungan och "ta emot maten" särkilt om rester finns på den... urk! Har en kollega som gör så med... då brukar jag diskret lämna bordet och diska min tallrik och gå tillbaka till skrivbordet... klarar inte av osmakligheterna. Någon måtta måste det ju vara!