lördag 7 november 2009

Helgen är här

Åh i morse när jag vaknade var jag övertygad om att det var jobbdag... Låg och tänkte på massa jobb. Inte skoj! Brukar annars vara bra på att koppla bort men har jobbat men ett o samma projekt nu i en hel evighet (om man jämför) så kanske inte så konstigt det ligger och gror i bakhuvudet.


I torsdags hade vi en liten spelkortskväll hemma hos mig. Det var faktiskt grymt skoj men oj va sent det blev och oj vad trött jag var igår.. Hihi. Det viktiga var iaf att 24:an + boost vann över 26:an. Nej vad sa jag nu - det viktigaste är inte att vinna utan att deltaga och ha skoj (bara en bonus om man även vinner). Så var det!

Undrar om mina grannar gillar mig - vi sjöng sinstar fram till kl halv tre. Men jag har ju varit så tyst på sista tiden så det borde vara ok..

Idag då. Jo ska snart möta upp Jonas på stan för en fika och lite presentköpande. Ska på kalas ikväll ju och då får man inte komma tomhänt :)

Undrar om jag borde gå upp ur soffan nu så.. jag ligger i sovutstyrseln och har det bra ju.. Men om 19 minuter ska jag vara klar. Innan det ska jag hinna borsta tänderna, bädda, sminka mig, kissa, kamma håret.. kan bli tajt. Men tur att jag ätit frukost redan då :)

Ett ointressant inlägg I know - men here we go :)

3 kommentarer:

Ass sa...

Gjorde det samma: Vaknade upp och trodde jag försovit mig till jobbet eftersom klockan inte ringt :S Projekten blev försenade och jag skulle få skit för det trodde jag...

Tss... Det viktigaste är att vinna, det vet vi båda två :P

P.S. Saknar dig!

Anonym sa...

Vilken mysig header du har :D

Lisa Eriksson sa...

Tack då :)