fredag 13 november 2009

old news

Har roat mig med att läsa lite gamla inlägg. Brukar vara ganska trevligt att återuppleva gamla minnen...

Men nu när jag läser så vet jag inte vad jag har skrivit om. Det har varit så mycket skit fram och tillbaka att jag inte kan särskilja och har nog även glömt hälften. Men tur är nog det.

Astrid är här i helgen. Har fått låna grannens bredband (har ju lånat ut mitt till andra grannen) så nu kan vi surfa på var sin dator (NÖRD i KNOW MEN JAG SKÄMS INTE ÖVER DET). Inte många ord har sagts den senaste timmen men är inte det skönt då?!

Bara vara en fredag så här.. Man är trött efter en veckas jobb. Men slipper vara ensam och kommunicerar bara när man verkligen vill. Inga måsten, bara vara. Jag gillart. Sånna vänner växer inte på träd. Sånna där vänner som stannar både i vått och torrt. Finns alltid till hands. Ställer upp även om det inte passar. Ömsesidig vänskap. Nej sånna vänner växer inte på träd... Har insett jag har nån mindre sån än vad jag trodde. Men så är det. Hold on to be strong. Jag är glad du är här med mig. I löv u fan.

--

--

--

I morgon är det match - laddad som bara den. Tror jag. Har inte riktigt fattat att det är helg. Men det känns underbart för mina ögon är trötta och behöver vila. Min själ behöver ha skoj och i morgon kommer att bli en rolig dag. I morgon är en annan dag.. Burn står på kylning..

4 kommentarer:

Ass sa...

Du gör mig generad -men glad :) I löv you to fan ;)

Rhöös sa...

Det är bra att glömma sånt som varit tråkigt. Vi får se till att det kommer bli fler roliga saker att komma ihåg framåt också!

Lisa Eriksson sa...

Du är bra go Rhöös, vet du det? :)

Eva sa...

Lisa, ibland kan man inte finnas till för alla även om man jätte gärna ville. Det går inte att dela på sig:) Låt inte känslorna styra nu utan försök se till det bästa för oss alla:) Kram på dig <3