måndag 23 november 2009

14 dagar


Jag vill bara meddela att om 14 dagar vid den här tiden så är jag ungefär anländen till Krabi...

Prio 1 är att hitta en god drink. Prio 2 ligger väldigt nära prio 1 och det är att hitta en bra strand... Det ligger en 20 meter från hotellet så det ska nog gå bra.

När prio 1 och 2 är uppfyllda så ska det njutas i två härliga veckor... Det ska blir otroligt jävla skönt så du anar inte!

Annars då?
Jo det har varit en bra helg med mycket häng, mycket innebandy och lagom mycket fest. I like it! Trött idag men det brukar vara ett tecken på en bra helg - det är lixom så man ska känna på en måndag!

4 kommentarer:

Anna P sa...

Weeeee om 14 dgr är vi där!! I paradiset!! Nice! :)

Anonym sa...

Fel kan det inte bli helt enkelt!

Lisa Eriksson sa...

Nej jag tror inte heller det kan bli fel :)

Rhöös sa...

Hmm, av någon anledning blev jag anonym...

Jag längtar. Särskilt nu när jag sitter i soffan och fryser om fingrarna. Snart är jag inte så kall längre :)