onsdag 18 november 2009

I have found it out

Tärningarna hänger nu på mitt vitrinskåp...

Vilka problem hon har tänker du - vem bryr sig om ett par tärningar!?

Men saken är den att tärningarna var en gåva som jag blev väldigt glad över så dom är viktiga för mig! Plus att dom är rosa och allt rosa är heligt ;)

Var på bio igår, såg 2012. Det var bra! Mkt coola effekter vill jag lova! Det tråkiga var att bredvis oss satt 4 personer som inte kunde hålla käften.. De satt fan o pratade och hoppade runt de första 20 minutrarna.. Sedan gick killen bredvid mig (med kanonkulor under armarna) bort och sa till dom.. men inte hjälpte det värst mycket.. Sedan sa en till person till dom - det hjälpte lite mer. Tror den mannen tillhörde la familia.. Äh men va fan går man på bio för om man ska hoppa runt bland sätena och sitta och snacka. Helvete! Aja, jag lyckades koppla bort och kunde njuta!

Igår var en bra dag - vill bara säga det... Kram

Just det! Idag har jag för första gången lyckats att locka håret med plattången - I like it a lot!!

Inga kommentarer: