onsdag 4 november 2009

Bye Bye Svin

Så ja, igår tog jag mitt ansvar och gick till VC för att få vaccination mit svinet. Allt gick bra och jag lever! Har dock en väldigt öm arm nu med lite minskad rörlighet men det antar jag att jag kan leva med. Om tre veckor får jag spruta nummer två och efter den varken smittar jag eller kan bli smittat själv (typ) Hurra :)

Känns faktiskt som ett klokt beslut med tanke på att jag snart ska till Thailand och vistas med massa massa andra på ett plan i 13 timmar, och med tanke på att svinet smittar via luften så.. Aja - inte mer med det!

Annars då?
Trött som ett as... Helt omöjligt att komma i tid till jobbet (gick bättre förra veckan när jag hade någon som körde upp mig på morgonen, det måste betyda att jag nu är i behov av en morgonpigg sambo... Ge mig?!)

Nå väl, blogga på arbetstid är uppenbarligen tillbaka. Bra där..

2 kommentarer:

Ass sa...

Jag gillart :D

Lisa Eriksson sa...

Anade du skulle gilla det ;)