måndag 23 april 2012

Det tar på krafterna...

Ja det tar verkligen på krafterna att åka på Kick-off med Norstat. Är väldigt utmattad vill jag lova. Även om jag inte festat allt för mkt så har det ändå varit väldigt påfrestande.. Nya människor, prata engelska, möten, fest, middag. Ett i ett har det gått men jag gillar ju det :-)
Så det känns helt ok att vara lite trött. Hade dock gärna få varit några färre dagar till helgen :-) Men är ju nästan långhelg så ska nog hitta tid att vila på!
Hur som helst så glömde jag både att borsta tänderna och att ta med mig mobilen till jobbet, så ja - TRÖTT :)

Har iaf varit hur bra som helst! Woohooo! Hade tänkt lägga upp några fina bilder men det får ju vänta tills mobilen är med mig igen :)

Istanbul är iaf en väldigt stor stad, den största som jag varit i (13,5 miljoner). Helt knäppt att hela Sveriges befolkning och en hel del till skulle få plats....
Och det märks tydlig, att staden är stor.  Inte minst på trafiken. Herregud som de kör! Och på tal ok att köra (typ), det var billigt att åka taxi. 20 minutersresa för ca 60-80 kr. Helt ok :)
Annars var det inte speciellt billigt. Inte för att jag köpte så mkt men det jag köpte var som hemma eller dyrare.

Nu tog hjärnan paus. Kan inte bygga fler meningar... :-)
Återkommer...


2 kommentarer:

Hårte sa...

Javisst är det en härlig stad. Jag älskade Istanbul, alla människor, alla kontraster. Vad kul att det blev bra! Ska bli kul att se bilder! Kram

Lisa Eriksson sa...

Istanbul var coolt! :-)