tisdag 10 april 2012

Long time!

Hej hej min lilla dagbok. Det var länge sedan som jag skrev i dig. Inte för att jag saknat saker att skriva om men det har inte blivit av bara.

En sak som jag vill skryta om det är att jag fick 153 poäng i en bowlingserie. Det tror jag är mitt rekord ever. Det kändes väldigt bra och jag kände mig duktig :) Sedan när vinnarlaget för kvällen skulle koras då är jag inte lika stolt över mitt beteende. Ibland (ofta) önskar jag att jag kunde tygla mitt humör... Visserligen hade jag rätt att reagera då det innebar en nackdel för mitt lag: alla andras lag skulle få stryka sin sämsta serie men då vi var en färre i vårt lag fick vi inte stryka ngn serie. Vilket betyder att alla andras lagsnitt skulle öka men vårat bestå. Jag tror det resulterade i att ingen vinnare korades :)

har precis avnjutit en väldigt  lång och härlig påskhelg. Nästan lite för lång... Jag vill ju helst göra saker hela tiden. Skulle inte skada med en lite större kompiskrets känner jag. Även om jag är väldigt nöjd över den jag har....

Igår kollade jag på LIBK:s damer som skulle kvala till elitserien. Det var en direkt avgörande match och oavgjort räckte för LIBK. Men fy så spännande det blev! Warberg tog ledningen med 0-3. LIBK hade just inget att sätta emot... Det var kört!! Men sedan blev det 1-3. Hoppet tändes! För att sedan släckas då Warberg utökade till 1-4. F*CK! Men sedan kom vändningen. 2-4, 3-4, 4-4.
4-4 stod sig matchen ut. Hurra! Men det var oliiiiiidligt spännande så Warberg fick spela 6 mot 4 i slutminutrarna... PHU säger jag!

Jahopp om man skulle jobba lite? Gott med 4-dagarsvecka :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har själv firat påsk i Kroatien, det kan jag rekommendera. 20grader i luften och 15 i vattnet. Badbart? Ja om man verkligen vill ;)

Ass sa...

Ehh, vad är det för jäkla regel?!? Helt ologisk och orättvis! Jag hade varit vansinnig...

Jag hade också velat se LIBK kvala :(