fredag 13 april 2012

Måste sluta

Måste sluta spela Rumble om kvällarna!
Om jag spelar innan läggdags så består mina drömmar av att jag spelar vidare. Det är ngt stressigt kan jag tillägga. Så efter att jag spelat måste jag få nya intryck innan jag somnar. Annars är allt jag drömmer om detta spelande. Som sagt - en aning stressigt :)

Men skoj är det! Wohoo!

Så himla skönt med kort vecka. Känns inte som fredag idag men när min vän frågade om våra planer var still on så blev jag glad. Fredagsplanerna är redan här! Jippie!
Så ikväll blir det tacos och film. Inte så tokigt det inte :-)

Annars så är jag trött på min mesiga förkylning. Sen sitter bara i näsan och nästan bara i ena halvan. Och jag vill nysa hela hela tiden. Det är störigt! Men hellre det än hosta och halsont :)
Blir dock gärna helt frisk tills nästa vecka. Då är det ju nämligen äntligen dags för ISTANBUL!! :-)

1 kommentar:

Ass sa...

Vi börjar ladda för Istanbul här!

"Det var två turkar och en fez" ;)