torsdag 26 april 2012

Korpen

Längtar så tills i höst då vi ska dra igång vårt nya damlag i korpen! Så här skoj tycker jag att det ska bli!!!



Just nu känns det som ett väldigt vasst gäng må jag säga:
Anna F
Lotta
Lisa
Rhöös
Malin S
Hårte
Pet
Olivia
Hanna L
Malin Y
Sofia S
Anna-Karin

Och så ca7-8 till som inte svart än (alla duktiga!). Tror det kommer bli hur bra som helst! Känns som att vi kommer att få det väldigt trevlig tillsammans och det kommer vara kul att åka och spela, varje gång!

Ska bara bli intressant att se vad det blir för tröjor och vad vi kommer att heta.
Jag är mer inne på ngt tufft. Typ svarta tröjor och ngt coolt namn som Kobra Kai Dragons (thihi). Det som hittills kommit som förslag (förutom mitt) är att spela i rosa tröjor och heta typ Pink Ladies. I hope not! Det är "tacky" enligt mig och antingen är det ett gäng 14-åringar som heter så eller ett gäng tanter. Jag vill inte vara ngt utav det :-) Jag vill vara tuff ju!!

Nå väl - det blir nog bra hur som :-)

6 kommentarer:

Ass sa...

Åhhh mitt kära lilla hus :)

Jag hade protesterat vilt mot Pink ladies eller något sånt!!! :S Hua!!!

Men ser ut som grymt starkt lag :)Lite avis!

Lisa Eriksson sa...

Blir spännande att se vart detta slutar :)
Har nog 30 namnförslag nu :)

Hårte sa...

Jag tycker också att det ska bli askul! Längtar efter att få spela och ha kul med hela gänget igen! Kram!

Lisa Eriksson sa...

ja det kommer bli riktig bra tror jag :)

Anna P sa...

Tror också att det kommer att bli superkul! Lite som "förr" igen :)
Måste ju ha lagfester och sånt skojsigt också!

Lisa Eriksson sa...

Lagfesterna kommer att bli väldigt bra tror jag.

Gött att det finns ngt trevligt att se fram emot till hösten :)