måndag 21 januari 2013

Nyårslöfte? Och hopp!

Ska man ge sig på sånna? Det var väldigt länge sedan som jag gav mig på att lova ngt iaf :-)

Men ett nyårslöfte som skulle kunna vara bra för mig är nog att inte bry mig och ha så mkt åsikter om vad alla andra gör. Mycket vaken tid går nämligen åt till att störa sig på folk och tycka och tänka "Men guuud så kan man ju inte tycka/göra/tänka". Är lite less på mig själv över att ha så många sådana tankar för man blir ju mest irriterad.

Och det är ju egentligen inte heller så speciellt snällt av mig att tycka och tänka så mycket om alla andra. Om alla tankar hade varit fina och goda så visst. Men det är ju snarare motsatsen...

Så jag tänkte iaf ge mig på ett försök på att inte störa mig så mycket. Vi får se hur bra det går. Det kan gå ganska så dåligt faktiskt. Men man kan ju iaf försöka!


Är annars rätt så trött efter några fartfyllda och roliga dagar! Det där med att vila upp sig på helgen är inte riktigt min grej... Men det hör lixom till! Och varför klaga över att man är trött när tröttheten kommer från att man haft så jäkla kul att det inte funnits tid till att sova :-)

Astrid är ju en hejare på att fotografera nu för tiden så då fick man ju ställa upp på att var med på lite bilder. Gud vad hon tjatade på mig (NOT).
Lisa: "Får jag var med? Va? Va? Hallå får jag det?"


Knäppte iaf en sån där fin hoppbild som aldrig kan bli fel! Här hoppas det utanför Domkyrkan i Linköping. Det bjöds på riktgit fint vinterväder och det måste man ju såklart dokumentera.. :-) Hoppa hopp! Jag måste dock jobba lite med min spänst ser jag.. Jag kommer inte så högt upp när jag hoppar.

Ja det var allt för den här gången. Hej då.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Jag tror att både du och Joel får träna lite spänst. Normalt sett ska man vara högre upp med huvudet när man hoppar jämfört med när man står vanligt.

Känns som att både du och Joel hamnar lägre av att hoppa.

Ytterst märkligt.

Lisa Eriksson sa...

Men vi kanske är på väg ner.. ;-)
Eller kanske på väg upp??