onsdag 2 januari 2013

Nytt år, nya möjligheter!

Jajamen! Nu är det år 2013. Hur känns det då?
Hmm - man är ju lite rädd för att det ska var ett otursår. Men alla i hela välden kan ju inte ha otur bara för att det är år 2013. Så jag hoppas på det motsatta! År 2013 kommer bli helt fantastiskt! Det är mitt år i år :-)

Avslutningen på året var riktigt bra. Bjuder på några bilder....

Nedan så är det en bild från fredagen innan jul. Då var det traditionsenlig middag på stan med familjen. Innan middagen kom pappa och Karin hem till mig för lite glögg och pepparkakor. Riktigt julmys!


Julafton firades hemma hos brorsan. Här är den vackra granen! Som tyvärr barrade som ett as redan på julafton... Men vacker var den! Och många fina paket låg under granen. Fick väldigt mycket av det som jag önskade mig. Var nog bara endast en grej som uteblev. Och den kan jag fixa själv :-) Har redan börjat på nästa års önskelista... Hehehe.. kan tyckas knäppt men jag tycker det är asbra! Är ju svårt att komma på saker man man vill ha på studs så varför inte ha en levande lista :-)

Mina kära små brorsbarn och så jag! Eller små... de växer så de knakar! Men det var mysigt att få spendera så mkt tid på en gång tillsammans med dom. Även om väckningarna kanske var lite väl tidiga och brutala. Men man kan ju inte sova bort hela dagarna...


Nedan en bild på en stekhet Lisa! Bilden är från nyårsafton och efter ca 3 timmar framför spegeln så blev detta resultatet.. Det var kul att inte stressa och det gjorde att det kändes lite extra festligt när det fick ta sådan tid i badrummet... Nyfärgad i håret är jag oxå! Fast det syns knappt här.. Allt ser ut att vara i samma nyans. Men har iaf en ombre om nu ngn vet vad det är.

Bilden nedan är på mina stekheta nyårsnaglar. Matchade min tröja alldeles perfekt!!

På bilden nedan så "leker" jag med en av mina julklappar. Det är lätt att ramla när man ska ut och gå i gympaskor på vintern. Därför är ju dessa rosa snoddar med dubbar precis vad jag ville ha :-) Premiärturen resulterade i 0 antal vurpor, 1 antal tappad snodd, 1 antal upphittad snodd. Så det gick ganska så bra får jag nog säga :-)

Idag är jag tillbaka på jobbet och ska nu passa på att jobba bort det sista!
Får se om det blir ngn träning idag. Jag är just nu på reservplats nummer 4... Kan gå vägen med tanke på att jag började dagen med att vara reserv nummer 12.

Inga kommentarer: