onsdag 16 januari 2013

Sparka av

I morgon är det dags för den årliga kick-offen. Ska bli trevligt att träffa alla kollegor från Sverige!
Blir även lite partyparty på kvällen. Hade lite dålig inställning först men nu tänker jag bara goda tankar. För det blir fasen inte roligare av att sitta och sura och vara butter. Ngt som jag brukar kunna vara expert på.

Nej så nu har jag en positiv inställning! Det här blir skoj :-)

Har dessutom inhandlat nya träningskläder som ska få  bekänna färg. Eller jag har faktiskt redan testat dom.. Men dom kan väl få bekänna lite färg ändå :-) De är så fiiiiina och det är fasen mkt roligare och man blir mer peppad av att träna när man har en snygg outfit! Så det så... /Avdelning "Jag är ytlig"

Men nu ska jag gå  hem från jobbet och leka hemmafru för några timmar. Tvätt, stöd och matlagning står på schemat. Hur kul är det då? Helt ok... ;-)

Får ju gäster i helgen och då måste det vara fint hemma! Har redan ganska så fint så det blir inte så mkt att fixa med som tur är..

Well well

BYYYYYYE



Inga kommentarer: