lördag 21 mars 2009

Dagens Lisa

Som ni kanske förstått så har jag varit lite törstig idag... (kl 19 fick jag äntligen cola..)

Jag hade som tur var jos i kylen... Mums va gott.. satt och drack där i godan ro... Direkt ur förpackningen faktiskt. Det får man om ingen annan ska dricka av den. Det är kanske lite äckligt men helt ok enligt mig!

Iaf så skulle jag dricka lite mer.. Det är mkt fruktkött i josen så jag skakade till ordentligt. Jävlar va blöt jag blev! Jag hade visst inte skruvat på korken... fan...

Lite typiskt mig på ngt vis...

Idag har vari en intressant lördag.... Min lilla power nap mitt på dagen som varade ca 3 timmar satt där den skulle om jag säger så... Satan vad trött jag var!

Nu ska jag återgå till mitt lilla msnhäng - Asstrid :)

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Oj, alldeles josigt våt... Jag menar blöt, av jos. Fruktjos.

Tjoxen sa...

Jääävligt många bloggar. Det är för att jag hela tiden tröttnar och sånt..