måndag 16 mars 2009

Rastlös

Kom hem från jobbet idag precis i lagom tid för att missa träningen... Typiskt dåligt..

Så nu sitter jag här hemma och funderar på varför jag inte gjorde något vettigt med den här kvällen. Varför inte utnyttja min me time lite bättre?

Har i alla fall inte blivit något vettigt gjort än. Och nu är kl nio så tvekis på att jag drar igång något projekt nu :)

Men... Ska fasen gå o slänga i en tvätt... Det var väl rolig läsning? Det är väl sånt man vill läsa om i en blogg? Tvätt.. Skulle inte tro det.. Men allvarligt så känner jag mig så sanslöst uttråkad inombords och det speglar sig nog ganska väl när man låter fingrarna antasta tangentbordet.

Well well, på med mysbrallorna (nej de har jag redan tagit på mig) och mysa ner mig i soffan under en filt. Japp..

Sedan ska jag i fortsättningen omvärdera vad jag ska göra med min lediga tid. Känns som jag vill göra det faktiskt. Då skulle jag nog bli lite mindre uttråkad inombords.

Inga kommentarer: