onsdag 18 mars 2009

Rensa luften

Det kan man behöva ibland. Känns som att det blev rensa luften gånger två igår.. Och vet ni idag? I dag spritter det i kroppen och jag känner pirret och längtan i magen igen! Känns som att jag har vaknat till liv efter en periods vemod.. Som sagt.. Känns mycket bättre nu! Tänkt vad lite samtal kan göra... Men man ska inte ropa hej, det kan vända snabbt!

Hoppas bara att jag tar lärdom av det som har hänt. Strävar alltid efter att bli en människa och jag har ett tydlig mål och det är att bli bättre på att ta saker och ting live men den som det faktiskt berör. Känns som att jag gjorde några små framsteg i igår. Ytterst små men dock.

Hurra! Och tack Jenny för att du orkar med mig... Och tack ni andra berörda med...

Sol ute sol inne.. Sol i hjärta sol i sinne. Kan solen göra så mycket? Är det bara solen som gör att jag har den här sköna känslan i kroppen? Hoppas inte det för snart går den ner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt att läsa att du mår bättre=)
Blir så glad för din skull!!

Unknown sa...

Det är klart jag gör gumsan!! Du är ju min bästis och då måste man stå ut med vissa saker =) och som jag sa så känner jag ju igen mig...jag ser framemot måndag då hoppas jag att jag får sova i din säng hihi KRAM