tisdag 24 mars 2009

Dead by April - Losing you

Lyssnar på den nu och den gav mig lite inspiration till ett inlägg.. Kanske känns som en hård låt men det är ju fortfarande en kärlekslåt. Gillar den skarpt...

Det som är så gött med musik att man kan alltid relatera till något i texterna. Kanske inte en hel låt men alltid vissa segment.

Annars då?
Nja, vet faktiskt inte. Känns som det är mkt tankar i mitt huvud. Vet inte riktigt hur jag ska hantera dom. Det kommer att lösa sig men känner mig lite vilsen...

Lyssnar även på Ace of base av alla :D

Lite texter från dom låtarna...

I am not prepared to be strong
I just can't belive
I am back to going on
I can see you walk away

Im a looser
that is a fact for sure
Im not normal, I know, I dont care
Im never gonna say Im sorry
Im a clown for everyone
Im never gonna let you down
Im always here like a sun
The essence of my soul
Theres so many ways to change my life
cause I want to...

Men man ska nog inte dra för många slutsatser av de orden... Man kan tolka en mening på så många sätt. Det kändes bara bra... Hmm.. Flumeliflum..



Vart jag mig i världen vänder ser jag ditt namn...

1 kommentar:

Ass sa...

Var du dig i världen vänder har du rumpan bak att luta dig tillbaka på ;)