onsdag 11 mars 2009

Sad eller nåt

Känns faktiskt inget vidare idag.

Känner mig på typ utelistan lite var stans.. Aja.. Så är det väl... Men känns inget kul för det :( Blir väl inte bättre för man har det jobbigt på jobbet. Men just sånna tillfällen vill man ha det där stödet och uppmärksamheten man brukar få. Men man ska väl aldrig ha förväntningar, antar jag...

Ska väl byta om nu. Träning om en halvtimme... Jippe... eller nåt.. Men ska upp kl 05 i morgon..

Nej nu ska jag sluta tycka synd om mig innan jag blir patetisk..

Over and out.

4 kommentarer:

Ass sa...

Jag gillar mitt jobb -och du är ju 25% av mitt jobb... Du är alltså på min innelista i alla fall :)

Men jag förstår :S Doooooooooom kan... ;)

Anonym sa...

Hoppas du inte känner dig utesluten från mig eller oss här i Linköping!

Se till att Sthlm blir riktigt skoj så har du massor att berätta om på fredag om du hinner hem!

Anonym sa...

säd eller nåt???

vad menar du ??? :)

Lisa Eriksson sa...

Stefan.. Du har fått snusk på hjärnan!

Anna du behöver inte oroa dig :)

Känns skäns att vara på en rövs innelista.. :D