måndag 27 april 2009

Kom i gen nu BM

Ja nu är det bara att bita i det sura äpplet... Det är måndag igen.. MEN! Kort vecka! Bara 3,5 dagar med arbete varav en av dagarna i Sthlm.. Så jag tror det kommer att gå snabbt :)

Mitt hundvaktande gick i alla fall bra i fredags. Det var roligt så jag ställer gärna upp igen :)

På bilden nedan kan ni se hur en sällskapssjuk hund ser ut... Men han fick allt vara med mig när jag lekte med datorn..

Senare på fredagskvällen blev det filmkväll (utan film) hos en kollega.. Det var mycket trevligt!

I lördags kom sedan ASSSSS... Vi hade det väldigt trevligt... As(s) usual lixom :)

Men för att summera helgen: Rosé, sol (lite för att vara jag), Harriba, familj, vänner...

Toppenhelg faktiskt! Många skratt så nu kommer jag leva länge!

Det här duger inte... Nu måste jag jobba...

2 kommentarer:

Ass sa...

Va det du som kasta?

Lisa Eriksson sa...

Va ska jag göra med min fucking skjorta!!!????