tisdag 21 april 2009

Martyr

Jag måste sluta att leka martyr med mig själv... Verkligen måste.. Sen känner jag mig trög. Hur trög kan man vara!? Tydligen väldigt.. Åh ibland orkar jag inte med mig själv alltså..

Sen blir jag så trött på personer som ska prata eller skriva om sig själva som några jävla hjältar... Bloggar ala Blondinbella typ... Lixom... Fan inse att man inte vill läsa om andras jävla lycka o fråmgång.. Eller nåt.. Jag kanske bara är jävligt bitter nu. Och så svär jag lite för mycket med... :s Skäms på mig...

Folk som skriver om hur jävla bra dom är - de ljuger fan... För jag lovar att det inte finns speciellt många mäniskor som är bättre än någon annan, har renare tankar än någon annan, känner mindre skadeglädje än någon annan.. osv...

Bitter sa ni? Ja men fan sluta skriv om er själva som några jävla helgon så kanske jag kan sluta vara bitter!

2 kommentarer:

Ass sa...

Jag gillar bittra bloggar och folk som skriver om när det går illa för dom :) Det är roligast :) Jag gillar din blogg :)

Rhöös sa...

Håller med Ass!