onsdag 15 april 2009

Kom o tänka på en sak

Det känns som att det händer väldigt mycket just nu. Fast i alla andras liv.

Själv står jag och stampar på samma ställe. Nothing new for me lixom. Känns som det är dags för någon förändring. Gärna positiv då så klart.

Kan inte bli annat än lite avundsjuk på alla andra som har så händelserika liv för tillfället. Jag vill ju med (som jag skrev i tidigare inlägg)!

Men - är väldigt glad för alla andras skull så klart. Dock så händer det inte bara bra saker för alla... Och dom sörjer jag med. :S

Kanske ska vara glad att jag bara står o stampar... Nej vad tyckte jag om likgiltighet lixom...

Aja.. back to work.

Dagens mest posivita händelse: Fick påskpresent från kund - blev hur glad som helst :)

3 kommentarer:

Sanne´s Blogg sa...

Njut av att du har det lugnt och tryggt! Kan lova att stressen av att ha för mycket att göra gör en lite halvtokig.. Ibland vet man inte vem man själv är ens.. :)

Ass sa...

Tror inte att det är brist på saker att göra som är grejen utan bristen på förändring och det känner jag igen. "Vardagslunk" rockar inte fett :P

Lisa Eriksson sa...

Exakt.. Nog händer det saker i mitt liv men inga förändringar.

Ge mig en förändring!

:)