måndag 13 april 2009

Påsken som gick

Nu är väl påsken och ledigheten snart slut antar jag. Det har varit så skönt med några extra dagar ledighet. Har lyckats koppla bort jobbet helt fast att jag vet att det väntar en jobbig tisdag med mkt jobb i morgon...

Har spenderat min ledighet väl tycker jag. Var några dagar hos mamma och där var både Björn och Malin. Alltid lika trevligt att träffa sin familj. Det blir ju allt för sällan faktiskt.

I lördags blev det Linköping igen och en tjejkväll stod på programmet. Det var trevligt att hänga o festa loss med Annorna. Lite oväntat ändå så blev det Harriba.. När Anna dök upp där runt halv nio så såg jag på henne att det var utgång som gällde. Och jag är ju inte sen att hänga på :)

Blev iaf riktigt skoj!

Sedan har jag passat på att vara ute i solen lite med.. Med betoning på lite för att vara jag. :P
Men men.. man vill ju inte dö i hudcancer lixom :)

Idag blir det Vingåker.. The place to be lixom!

Japp det var en liten uppdatering från mig.. Var ju ett tag sedan sist nu... Men nu är jag tillbaka :)

3 kommentarer:

Anna P sa...

Var du tvungen att vara så tydlig med den tidpunkt jag dök upp? ;)
Kul hade vi! Kan iofs itne ha annat i ditt sällskap! Du är bäst Lisa!! =)

Rhöös sa...

Nej, hudcancer vill vi inte ha!!

/Den numera brända soldyrkaren

Lisa Eriksson sa...

ANNAP - ja jag var tvungen :D