torsdag 23 april 2009

Stå på mig

I morgon måste jag stå på mig. Har nämligen telefontid med farbror doktor... Ska prata om min nacke. Har ju haft ont nu i två månader typ. Det håller inte! Måste veta vad jag kan göra för att få det bli bra. Jag vågar inte gå till massören utan att rådfråga först (det kan ju vara lite dumt att massera ngt som är inflammerat..)

Men.... har alltid så svårt att beskriva smärta... Och det är ju något man alltid måste göra.. Men det är så svårt! Hur skulle du själv förklara huvudvärk tex? Det räcker lixom inte med att säga att det gör ont i huvudet. Var i huvudet har du ont? Ja där i någonstans... Ja ni fattar...

Så ikväll ska jag försöka komma fram till hur jag har ont... Wish me luck.... :P

Var och fikade med Annorna idag... Nice :) Var tvungen att ta ett kort på hur stor pajen var.. så... Herr J: Pajen var större här än de som finns på Hemköp - good to know :D

I morgon ska jag vara lite "barnvakt" åt Lego! Me like... Äntligen!! :D

6 kommentarer:

Ass sa...

Vad var det för fel på ordet hundvakt? :P

Lisa Eriksson sa...

Hehehe, tänkte inte på det... Ibland så snålar jag in på antal olika ord jag använder...

Det finns hur mycket som helst som man kan säga är ruttet eller slemmigt... Varför inte bara använda ord som man vet funkar lixom! Varför ha ett brett ordförråd?

Va??
Va??

Men ok... i just det här fallet hade hundvakt kunnat funka......

:S :D:D:D:D:D

Rhöös sa...

Hoppas ni får det bra!

Vad skulle jag göra utan mina snälla vänner som ställer upp att passa herr gris ibland när jag ska ut och fara :)

Lisa Eriksson sa...

Ställer så gärna upp!

Nu har vi varit ute o gått o lego har bajsat två gånger minsann :D

Ass sa...

Herr gris? :-O Grisvakt? :S

Rhöös sa...

Btw... pajen på Hemköp kan inte vara stor...

Föresten, stod du på dig mot farbror doktor?