söndag 25 april 2010

Bored

Blä jag är uttråkad!!

Har haft en bra helg iaf. Igår sov jag mest bort dagen (hade att ta igen) och på kvällen blev det till att äta ute och sedan hem till fröken Rhöös för lite häng och spel.. Eftersom jag sovit så mkt på dagen så var jag nog den enda som var pigg.. Kanske gjorde att jag stannade kvar en aning för länge :) Men men - det var ju lördag och då får man vara uppe sent.. Eller nåt..

Kom sedan hem runt halv ett och fortsatte att kolla på filmen som jag somnat ifrån tidigare på dagen. Inte helt förvånande så somnade jag igen efter ett litet tag. Så jag gissar jag får göra ett tredje försök att se klart idag. Hur lång kan en film vara?! Eller är det kanske jag som är för trött för att orka se en film... Lite tveksam till att jag gillar filmen faktiskt! Men Brad Pitt är med o han har inte blivit snygg än så jag måste nog se lite till (åldras baklänges så föddes med gammalt utseende..)

Kikade på FB från sängen och fick känslan av att det skulle vara fint väder. Vet inte om jag är så imponerad. Tänkte ta mig en promenad så här på morgonen men den skjuter jag fram lite. Måste dock ge mig ut idag för motion måste jag få!!

Nej ge mig en kvällsplan! Har man en sån är det skönt att inte göra ett skit på dagen... Kanske kan var abra för mig iof och inte ha ngn plan. Är inte så bra på att njuta av det. Men om jag inte får ngn kvällsplan så får jag ju öva vare sig jag vill eller inte ;)

Fan vilket tråkigt inlägg......

3 kommentarer:

Carrie sa...

nää lisa, inte tråkigt. Det är så skönt att man får skriva om att man är uttråkad och lite negg och inte behöver vara en solstråle hela tiden. Bra och hälsosamt inlägg tycker jag!

Rhöös sa...

Jag tycker att det var trevligt att du sköt på promenaden till eftermiddagen :)

Anna P sa...

Tycker att du ska skriva vad som faller dig in o vad du känner för stunden. Det är väl helt rätt. Varför "skriva upp något" om det inte känns rätt. Bättre att vara sig själv :)

Tack för trevlig frukost igår btw :)